  • 1. Data: 2008-04-03 07:53:59
    Temat: podatek dochodowy - obliczanie zaliczki miesiecznej
    Od: Sissi27 <c...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie czy do obliczania zaliczki miesięcznej bierze
    się przychód i koszty z danego miesiąca czy od początku roku??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-03 07:58:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Sissi27 pisze:

    > Witam
    >
    > Mam pytanie czy do obliczania zaliczki miesięcznej bierze
    > się przychód i koszty z danego miesiąca czy od początku roku??

    Od początku roku.
    I za każdym razem wyliczasz podatek do zapłaty za cały miniony okres a
    na końcu (już po wszystkich zaokrągleniach) odejmujesz to co już w
    poprzednich miesiącach zapłaciłaś.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl