1. Data: 2008-04-03 07:53:59
Temat:podatek dochodowy - obliczanie zaliczki miesiecznej
Od:Sissi27 <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie czy do obliczania zaliczki miesięcznej bierze
się przychód i koszty z danego miesiąca czy od początku roku??

2. Data: 2008-04-03 07:58:24
Od:Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sissi27 pisze:

> Witam
>
> Mam pytanie czy do obliczania zaliczki miesięcznej bierze
> się przychód i koszty z danego miesiąca czy od początku roku??

Od początku roku.
I za każdym razem wyliczasz podatek do zapłaty za cały miniony okres a
na końcu (już po wszystkich zaokrągleniach) odejmujesz to co już w
poprzednich miesiącach zapłaciłaś.

Maddy

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl