  • 1. Data: 2003-07-04 00:32:54
    Temat: podatek od czynnosci cywilno-prawnych, jak to jest?
    Od: m...@p...onet.pl

    mam dg jednoosobowa, sam. osob. wprowadzony jako srodek trwaly... teraz go
    bede sprzedawał , wiec wystawiam F-re Vat i nabywca jest zwolniony z podatku
    PCC..... jednoczesnie kupuje nastepny sam. osob. do firmy ( osobowy) od osoby
    prywatnej. fry Vat od nie j nie dostane........ ale kupuje na adres firmy..czy
    i ja jestem zwolniony z PCC ?

    zdania sa podzielone , czesc znajomych twierdzi ,ze tak, inni ,ze nie..czy
    ktos z Was mial taki przypadek , jak to wyglada, płace czy nie?
    dzieki z gory za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2003-07-04 04:23:33
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    | mam dg jednoosobowa,... jednoczesnie kupuje nastepny sam. osob. do firmy (
    osobowy)
    od osoby
    | prywatnej. fry Vat od nie j nie dostane........ ale kupuje na adres firmy..czy
    | i ja jestem zwolniony z PCC ?

    nie jestes zwolniony z PCC, zwolnienie byłoby gdyby z tytułu dokonania tej czynności
    któraś ze stron byłaby opodatkowana lub zwolniona z VATu, czyli któraś ze stron
    musiałaby wystawić fakturę ....
    przy działalności jednoosobowej kupujesz" na "adres zamieszkania!!!!! nie
    działalności, deklarację PCC-1 składasz w US wg. miejsca zamieszkania

  • 3. Data: 2003-07-04 11:49:42
    Od: "tomeczz" <t...@o...pl>

    >czyli któraś ze
    >stron
    >musiałaby wystawić fakturę ....

    coz za precyzyjne stwierdzenie. ciekaw w jakoiej sytuacji nabywca moze
    wystawic fv

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-07-04 13:57:24
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "tomeczz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    | coz za precyzyjne stwierdzenie. ciekaw w jakoiej sytuacji nabywca moze
    | wystawic fv

    dlatego są ...... na końcu ....

  • 5. Data: 2003-07-04 17:10:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Jul 2003, tomeczz wrote:

> [...]
    >+ >musiałaby wystawić fakturę ....
    >+
    >+ coz za precyzyjne stwierdzenie. ciekaw w jakoiej sytuacji nabywca moze

    Na przykład nabywając płody rolne od rolnika indywidualnego, który
    jest płatnikiem VAT; szukać w przepisach tekstu "Faktura VAT-RR".
    Zaspokoiłem ciekawość ;) ?

    pozdrowienia :) Gotfryd