    From: "rt" <x...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek od nieruchomości a działalność gospodarcza
    Date: Tue, 9 Nov 2010 11:12:48 +0000 (UTC)

    Witam

    zarejestrowałem działaności gospodarcxza w domu rodziców, jeden z pokoi
    jest "przeznaczony" dla celów działalności. W pokoju meble i wyposazenie
    pozostało to samo co przed działalnościa - normalnie słuzy do celów
    mieszkalno-sypialnych a oprocz tego trzymam tam swoje papiery i komputer z
    drukarką. Widziałem ze dopoki miejsce wykonania nie jest przystosowane i
    pozbawione funkcji mieszkalnych nie placi sie dodatkowego podatku od
    nieruchomosci- opinia jakiegos doradzcy podatkowego w intencie - czy mozecie
    mi podac podstawe prawną ? ewentualnie skierować gdzie szukać przpisów - bo
    po roku własnie przyszlo mi pismo w sprawie podatku od nieruchomości.

    Pozdrawiam
    rt