  • 1. Data: 2015-11-12 18:19:52
    Temat: podatek od supermarketow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Tak sobie licze ... w tych sklepach to wydaje moze z 1000zl/osobe
    miesiecznie ...
    bedzie z tego 10-20zl podatku ... nie, 500zl na dziecko sie nie
    uzbiera.

    No chyba, zeby tak doliczyc Castoramy i Ikee, a moze jeszcze Macro
    Cash.

    J.

  • 2. Data: 2015-11-13 00:52:46
    Temat: Re: podatek od supermarketow
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:
> [...]
    > bedzie z tego 10-20zl podatku ... nie, 500zl na dziecko sie nie uzbiera.
    >
    > No chyba, zeby tak doliczyc Castoramy i Ikee, a moze jeszcze Macro Cash.

    Spoko,
    dorzucą się emeryci co też 10-20 zl podatku zapłacą, ale dzieciowe im
    sie nie nalezy.

    A ze emerytow duzo, a tych co z dziecmi w Polsce coraz mniej to sie uzbiera.

    Stad pomysl, ze trzeba dzieciowe odbierac recznie co miesiac, zeby sie
    przypadkiem tym z Anglii w d... nie poprzewracało i też nie chcieli.

    Tylko prawdziwym Polakom się należy. Reszcie zdrajców Najjaśnieszej
    nalezy napluć w twarz.

  • 3. Data: 2015-11-13 07:17:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.11.2015 o 00:52, witek pisze:
    > Tylko prawdziwym Polakom się należy. Reszcie zdrajców Najjaśnieszej
    > nalezy napluć w twarz.

    No nie, no jasne, dajmy wszystkim, także Polonii z Chicago. Chuj z tym,
    że od 3 pokoleń tam siedzą, ale Polska bogaty kraj, można im dać.

  • 4. Data: 2015-11-13 08:57:17
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    W dniu 2015-11-12 o 18:19, J.F. pisze:
> [...]
    > bedzie z tego 10-20zl podatku ... nie, 500zl na dziecko sie nie uzbiera.
    >
    > No chyba, zeby tak doliczyc Castoramy i Ikee, a moze jeszcze Macro Cash.

    obserwując ikea kraków parking non stop zaprany samochodami po brzegi,
    wczoraj po 1 dniu wolnego markety zarypane narodem wywożącym wszystko na
    kilogramy, promocja w lidlu zgromadziła tłumy przed sklepem każdy
    wychodził z mopem ręcznym i mopem elektronicznym co 10 z odkurzaczem

    zostaliśmy zatruci zgniłym kapitalizmem i wytworzonym przez niego
    materializmem, manią kupowania z chęci posiadania rzeczy które są tylko
    śmieciami, rzeczy na które harujemy i które kupujemy by wypełnić jakąś
    bliżej nieopisaną pustkę

    powoli się przekonuję że ten islam to może być dobra sprawa i lekarstwo
    na zachodni żydokonsumpcjonizm

    btw ja kupiłem wczoraj masło jogurt i 6 jajek

  • 5. Data: 2015-11-13 10:22:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-13 o 08:57, Jan Niezbędnik pisze:
    > btw ja kupiłem wczoraj masło jogurt i 6 jajek

    Dodaj jeszcze mleko. I zakumpluj się z Eneuelem, pasujecie do siebie ;)

    I nie, kapitalizm niczego "nie zaszczepia". Po prostu tacy jesteśmy,
    naturalnie. Może wraz z życiem w kolejnych pokoleniach we względnej
    wolności będzie się to zmieniać. Ale nie ma sensu z tym walczyć, niczym
    bolszewicy z chłopami.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-11-13 12:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > uzbiera.
    >
    > No chyba, zeby tak doliczyc Castoramy i Ikee, a moze jeszcze Macro

    Po pierwsze - zapłaca wszyscy.
    Po drugie - czesc wydaje jednak mniej niz 1000 na osobe ale 500 jest na
    drugie dziecko (czyli de facto 250 na dziecko) a nie na osobe w rodzinie.
    Po trzecie - PiS szacuje ze z tego podatku zbierze duzo mniej wyda na 500+
    wiec wszystko sie zgadza.

  • 7. Data: 2015-11-13 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jan Niezbędnik a...@g...com ...

    > 6 jajek

    Tylko 6?

  • 8. Data: 2015-11-13 12:04:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Niezbędnik" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >wszystko na kilogramy, promocja w lidlu zgromadziła tłumy przed
    >sklepem każdy wychodził z mopem ręcznym i mopem elektronicznym co 10

    Nie mowie nie, ale spozywczych rzeczy wiecej po prostu nie zjesz.

> [...]
    >materializmem, manią kupowania z chęci posiadania rzeczy które są
    >tylko śmieciami, rzeczy na które harujemy i które kupujemy by

    Na szczescie nie stac nas na duze mieszkania, i to wszystko sie nie
    pomiesci.
    Owszem, mozna pralke czy lodowke albo meble zmieniac co roku, w czym
    zreszta producenci pomagaja, ale znow nas nie stac, wiec trzymamy
    dluzej ... i w takiej IKEI sredni wydatek rodziny jest chyba
    umiarkowany :-)

    >powoli się przekonuję że ten islam to może być dobra sprawa i
    >lekarstwo na zachodni żydokonsumpcjonizm

    Zakladajac, ze sie nie dadza przekonac.
    A przeciez i chrzescijanizm zaleca skromnosc, a nawet ubostwo.

    J.

  • 9. Data: 2015-11-13 12:04:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Nov 2015 18:19:52 +0100, w <5644ca39$0$644$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tak sobie licze ... w tych sklepach to wydaje moze z 1000zl/osobe
    > miesiecznie ...
    > bedzie z tego 10-20zl podatku ... nie, 500zl na dziecko sie nie
    > uzbiera.

    Spoko, zabierze się różne dodatki, zasiłki, to okaże się że tak naprawdę
    zamiast 400zł ludzik dostanie 500zł -- to tylko 100zł.

    I jeszcze odpadną jednodzieciaci, to już w ogóle sama radość (dla budżetu).

  • 10. Data: 2015-11-17 15:38:21
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
> [...]
    > przypadkiem tym z Anglii w d... nie poprzewracało i też nie chcieli.
    > Tylko prawdziwym Polakom się należy. Reszcie zdrajców Najjaśnieszej nalezy

    nieco przesadzasz - w koncu emigranci dostaja roznego rodzaju child benefity
    i Kindergeldy tam gdzie mieszkaja, a mieszkac moga gdzie chca, wiec...

    --
    http://db.org.pl/