  • 1. Data: 2003-01-20 10:52:30
    Temat: podatek za spadek(mieszkanie)
    Od: w...@p...onet.pl

    Dostałem w spadku 1/3 mieszkania własnościowego po zmarłym ojcu.
    Zamierzamy (bracia) sprzedać to mieszkanie.
    Jaki podatek trzeba zapłacić ,czy od spadku a potem znowu od sprzedaży?
    Jeżeli od spadku to od jakiej kwoty?

  • 2. Data: 2003-01-20 11:15:28
    Temat: Re: podatek za spadek(mieszkanie)
    Od: "diuk" <p...@w...pl>

    > Dostałem w spadku 1/3 mieszkania własnościowego po zmarłym ojcu.
    > Zamierzamy (bracia) sprzedać to mieszkanie.
    > Jaki podatek trzeba zapłacić ,czy od spadku a potem znowu od sprzedaży?

    tylko podatek od spadku - od wartości zaakceptowanej lub narzuconej przez US

  • 3. Data: 2003-01-21 09:58:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "diuk" <p...@w...pl> wrote in message

    > tylko podatek od spadku - od wartości zaakceptowanej lub narzuconej przez
    US

    Moze mnie pan oswiecic dlaczego od sprzedazy nie ?

    Boguslaw