  • 1. Data: 2004-04-10 17:33:53
    Temat: podatki za granica (wiem bylo!)
    Od: "paterr" <p...@p...onet.pl>

    czesc
    Znalazlem wiele informacji, ale podatki (prawo itp.)
    nie leza na plaszczyznie moich zainteresowan.

    Przez caly rok 2003 mieszkalem i pracowalem
    na terenie niemiec. w Polsce nie osiagnalem
    zadnych dochodow, na stale jednak jestesmy
    zameldowani na terenie woj malopolskiego.
    Praca na "zielona karte" pobyt wraz z rodzina
    w Niemczech.
    Zaplacilem podatki w Niemczech

    1 Czy musze rozliczyc sie z urzedem (podac kwoty zarobione
    chociaz nie powinne one byc 2gi raz opodatkowane)
    2 jezeli tak to w ktorym picie i w ktorej pozycji

    dzieki za rozsadne odpowiedzi
    zdr swiat
    pozdrowienia Rafal