  • 1. Data: 2005-10-02 13:07:18
    Temat: polsat cyfrowy chamstwo
    Od: "po567" <p...@w...pl>

    jestem abonentem polsatu prawie 4 lata , zawsze placilem z wyprzedzeniem
    faktury , teraz polsat podniósł cene o 5.10 zł do 35 zł za miesiąc, ja
    tego nie wiedziałem lub przeoczyłem i za wrzesień zapłaciłem po starem
    29,90 zł , no i bez żadnych ceregieli polsat zablokawał mi dekeoder , bez
    informacji , telefonu , przypomnienia .
    czy miał prawo tak zrobić ???????????? nawet jak miał to wypadało sie jakiś
    skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie z takich
    chamskich usług.

    jacek

  • 2. Data: 2005-10-02 13:38:56
    Temat: Re: polsat cyfrowy chamstwo
    Od: " darek" <d...@g...pl>

    po567 napisał:

    > podniósł cene o 5.10 zł do 35 zł za miesiąc, ja
    > tego nie wiedziałem lub przeoczyłem i za wrzesień zapłaciłem po starem
    > 29,90 zł

    w czym problem? w koszty wrzucasz tylko 29,90 jeżeli księgujesz koszty
    kasowo.

  • 3. Data: 2005-10-02 18:08:39
    Od: maho <m...@p...net>

    po567 wrote:
> [...]
    > skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie z takich

    ty, coś ty się uparł na grupę poświęconą podatkom pisać a to o kłopotach
    z biurem podróży, a to o kłopotach z telewizją?.

    właściwe miejsca to albo pl.soc.prawo, albo
    pl.rec.turystyka.zorganizowana i pl.costam.telewizja pewnie

    pozdrav

    maHo