1. Data: 2005-04-28 11:26:42
Temat:pozycje z PIT-11 do PIT-37
Od:drozdziak <d...@T...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Którą pozycję z PIT-11 wstawić do PIT-37 w polu 102 (składka na
ubezpieczenie zdrowotne).
- 74 (pobrane)
czy
- 75 (odliczone) ?

pozdrawiam
drozdziak

2. Data: 2005-04-28 15:26:00
Temat:Re: pozycje z PIT-11 do PIT-37
Od:drozdziak <d...@T...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drozdziak napisał(a):
> Witam,
> Którą pozycję z PIT-11 wstawić do PIT-37 w polu 102 (składka na
> ubezpieczenie zdrowotne).
> - 74 (pobrane)
> czy
> - 75 (odliczone) ?

Może jeszcze dodam, że chodzi mi o druk PIT-11, a nie o PIT-11/8B - do
którego odnoszą się objaśnienia w drukach na stronie internetowej Min.
Finansów.
(Mam dwa różne druki dla PIT-11 od dwóch różnych firm - ciekawe zresztą
dlaczego).

Pozdrawiam
drozdziak

3. Data: 2005-04-28 17:43:07
Od:"Fires" <f...@f...mail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drozdziak" <d...@T...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d4qure$dhe$1@news.onet.pl...

> [...]
> Finansów.
> (Mam dwa różne druki dla PIT-11 od dwóch różnych firm - ciekawe zresztą

Mam tylko druki PIT11/8B więc nie jestem p[ewny, ale...

Pobrane to pewnie 8,25% podstawy wymiaru
Odliczone to pewnie 7,75 podstawy wymiaru i jeżeli sie nie myle to
przpisujesz 75, czy,li odliczone

Fires

4. Data: 2005-04-28 20:42:22
Od:"Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego słonecznego/deszczowego dnia drozdziak
<d...@T...poczta.onet.pl> wystukał[a]:
> Witam,
> Którą pozycję z PIT-11 wstawić do PIT-37 w polu 102 (składka na
> ubezpieczenie zdrowotne).
> - 74 (pobrane)
> czy
> - 75 (odliczone) ?

Pewnie ktos zrobil pit 11 na starym druku (z tamtego roku). Wpisz ta
mniejsza, tzn odliczone.

Pozdrawiam
{rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

Nikiel ;-)

--
# od niklu # # gg - 4939629 #
# (A. Einstein) #

5. Data: 2005-04-29 09:15:56
Od:drozdziak <d...@T...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

drozdziak napisał(a):
[CIACH]

Serdeczne dzięki.
Problem rozwiązany :-)

Pozdrawiam
drozdziak

6. Data: 2005-04-29 18:10:54
Od:"Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Którą pozycję z PIT-11 wstawić do PIT-37 w polu 102 (składka na
> ubezpieczenie zdrowotne).
> - 74 (pobrane)
> czy
> - 75 (odliczone) ?
Ja mam jeszcze inny problem, bo poz 68 są składki pobrane 401.10 zł.,
poz. 69. Pobrane i podlegające odliczeniu (7,75 % podsatwy) 376,79 zł.
i poz. 70 odliczone 354,43 zł.
W rozliczeniu rocznym ująłbym poz. 69
--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)