  • 1. Data: 2005-04-28 11:26:42
    Temat: pozycje z PIT-11 do PIT-37
    Od: drozdziak <d...@T...poczta.onet.pl>

    Witam,
    Którą pozycję z PIT-11 wstawić do PIT-37 w polu 102 (składka na
    ubezpieczenie zdrowotne).
    - 74 (pobrane)
    czy
    - 75 (odliczone) ?

    pozdrawiam
    drozdziak

  • 2. Data: 2005-04-28 15:26:00
    Temat: Re: pozycje z PIT-11 do PIT-37
    Od: drozdziak <d...@T...poczta.onet.pl>

    drozdziak napisał(a):
    > Witam,
    > Którą pozycję z PIT-11 wstawić do PIT-37 w polu 102 (składka na
    > ubezpieczenie zdrowotne).
    > - 74 (pobrane)
    > czy
    > - 75 (odliczone) ?

    Może jeszcze dodam, że chodzi mi o druk PIT-11, a nie o PIT-11/8B - do
    którego odnoszą się objaśnienia w drukach na stronie internetowej Min.
    Finansów.
    (Mam dwa różne druki dla PIT-11 od dwóch różnych firm - ciekawe zresztą
    dlaczego).

    Pozdrawiam
    drozdziak

  • 3. Data: 2005-04-28 17:43:07
    Od: "Fires" <f...@f...mail.pl>

    Użytkownik "drozdziak" <d...@T...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d4qure$dhe$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Finansów.
    > (Mam dwa różne druki dla PIT-11 od dwóch różnych firm - ciekawe zresztą

    Mam tylko druki PIT11/8B więc nie jestem p[ewny, ale...

    Pobrane to pewnie 8,25% podstawy wymiaru
    Odliczone to pewnie 7,75 podstawy wymiaru i jeżeli sie nie myle to
    przpisujesz 75, czy,li odliczone

    Fires

  • 4. Data: 2005-04-28 20:42:22
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia drozdziak
    <d...@T...poczta.onet.pl> wystukał[a]:
    > Witam,
    > Którą pozycję z PIT-11 wstawić do PIT-37 w polu 102 (składka na
    > ubezpieczenie zdrowotne).
    > - 74 (pobrane)
    > czy
    > - 75 (odliczone) ?

    Pewnie ktos zrobil pit 11 na starym druku (z tamtego roku). Wpisz ta
    mniejsza, tzn odliczone.

    Pozdrawiam
    {rpatsjzulgpmvubfguczwqhabkmihfcfcb}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2005-04-29 09:15:56
    Od: drozdziak <d...@T...poczta.onet.pl>

    drozdziak napisał(a):
    [CIACH]

    Serdeczne dzięki.
    Problem rozwiązany :-)

    Pozdrawiam
    drozdziak

  • 6. Data: 2005-04-29 18:10:54
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    > Witam,
    > Którą pozycję z PIT-11 wstawić do PIT-37 w polu 102 (składka na
    > ubezpieczenie zdrowotne).
    > - 74 (pobrane)
    > czy
    > - 75 (odliczone) ?
    Ja mam jeszcze inny problem, bo poz 68 są składki pobrane 401.10 zł.,
    poz. 69. Pobrane i podlegające odliczeniu (7,75 % podsatwy) 376,79 zł.
    i poz. 70 odliczone 354,43 zł.
    W rozliczeniu rocznym ująłbym poz. 69
    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)