  • 1. Data: 2008-10-20 17:33:33
    Temat: ppl - opoznienie :/
    Od: Ania <a...@g...pl>

    witam,
    jakie konsekwencje moge miec jesli zaliczka na podatech doch. wplynie w
    dniu jutrzejszym
    przelew dopiero zrobilam i raczej nie wyjdzie z data dzisiejsza :(

  • 2. Data: 2008-10-20 17:54:34
    Temat: Re: ppl - opoznienie :/
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Ania w <news:gdifd5$t17$1@inews.gazeta.pl>:

    > jakie konsekwencje moge miec jesli zaliczka na podatech doch. wplynie w
    > dniu jutrzejszym
    > przelew dopiero zrobilam i raczej nie wyjdzie z data dzisiejsza :(

    Ważne co będzie widać jako data zlecenia przelewu, a nie kiedy
    wpłynie.

    A nawet gdyby data wyjścia była 1 dzień późniejsza, to raczej
    przejdzie bez echa.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-10-20 19:07:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Ania wrote:
    > witam,
    > jakie konsekwencje moge miec jesli zaliczka na podatech doch. wplynie w
    > dniu jutrzejszym
    > przelew dopiero zrobilam i raczej nie wyjdzie z data dzisiejsza :(

    Jeśli masz konto w Multibanku to nie masz się co stresować - data
    księgowania będzie dzisiejsza.

    Prawdopodobnie tak samo jest w mBanku.

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-10-20 21:59:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Oct 2008, Piotrek wrote:

    > Jeśli masz konto w Multibanku to nie masz się co stresować - data księgowania
    > będzie dzisiejsza.
    >
    > Prawdopodobnie tak samo jest w mBanku.

    Na pewno jest tak samo.
    Zresztą zleciłem przelew ze 3 minuty temu ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-10-21 08:06:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Zresztą zleciłem przelew ze 3 minuty temu ;)

    No risk, no fun ;-)

    Piotrek