  • 1. Data: 2008-04-29 16:24:04
    Temat: praca na etat i podatek liniowy
    Od: g...@o...pl

    Witajcie

    mam dosc dziwna sytuacje.Od poczatku roku zlozylem informacje ze bede
    sie rozliczal wedlug skali liniowej,dodatkowo jeszcze pracowalem przez
    pare miesiecy.Pytanie:
    -jak rozliczyc pit, czy mam wypelnic pit36L i pit37,
    -jezeli pit37 to co z kwestia ulgi podatkowej?

    z gory dziekuje za odpowiedz
    Seba

  • 2. Data: 2008-04-30 06:51:34
    Temat: Re: praca na etat i podatek liniowy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 29 Apr 2008 09:24:04 -0700, gennex napisał(a):

    > mam dosc dziwna sytuacje.Od poczatku roku zlozylem informacje ze bede
    > sie rozliczal wedlug skali liniowej,dodatkowo jeszcze pracowalem przez
    > pare miesiecy.

    A co w tym dziwnego?

    > Pytanie:
    > -jak rozliczyc pit, czy mam wypelnic pit36L i pit37,

    Tak.

    > -jezeli pit37 to co z kwestia ulgi podatkowej?

    O jakiej uldze piszesz? Na dzieci, na internet, czy jakiejś innej?
    A może chodzi ci o odliczenie tzw. "kwoty wolnej"? W tym wypadku liczysz
    PIT-37 tak samo jakbyś nie wypełniał dodatkowo PIT-36.