  • 1. Data: 2016-01-20 17:59:24
    Temat: program do PITów
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    od zawsze używałem pit.dobry.pl, ale widzę w najnowszej wersji,że pity
    37 zawieają błędy jak informuje autor... w związku z tym jaki program do
    pitów?

  • 2. Data: 2016-01-25 23:54:12
    Temat: Re: program do PITów
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    platformowe głupki w news:n7oedd$3og$1@node1.news.atman.pl

    powiedzieli mi, że "sie robia" dobre wersje pitow, ponoc pod koniec
    mies./pocz. lutego maja byc gotowe

  • 3. Data: 2016-01-28 10:38:16
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 20.01.2016 o 17:59, platformowe głupki pisze:
    > od zawsze używałem pit.dobry.pl, ale widzę w najnowszej wersji,że pity
    > 37 zawieają błędy jak informuje autor... w związku z tym jaki program do
    > pitów?

    sprubuj napisać do www.jaslan.pl Oni robią dla "Rzepy" soft i co roku
    wydają rozliczenie roczne. Z tego co wiem już mają gotowe i działające.

    Postroofki

  • 4. Data: 2016-02-03 19:21:35
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzieki!
    nie wieszcz czy to już ta wersja jest ok?

  • 5. Data: 2016-02-03 19:25:26
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie ma wzmanki o błędach, to pewnie ok...

  • 6. Data: 2016-04-04 02:14:32
    Od: "1634Racine" <1...@1...pl>

    platformowe głupki w news:n8tgg6$rr8$1@node2.news.atman.pl

    moze/pewnie juz skorzystales z ich programu, ja teraz dopiero
    zauwazylem Twoj post,dla porzadku odpowiadam :)
    faktycznie, wersje - jak obiecali - szybko ukonczyli dla wszystkich
    pitow, pewnie co roku moga miec nieznaczne opoznienia...; progr.
    dziala, jakis czas temu wyslalem przez niego bez problemu podatkowe
    sprawy. Dobry jest, prosciutki, poki co - niezawodny, od paru lat
    korzystam.

  • 7. Data: 2016-04-05 10:08:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    Witam

    Polecam także http://pity.pl/
    Od zawsze nim robię.

    Odkopałem stary post sorry ;) Ale może komuś się jeszcze przyda.

  • 8. Data: 2016-04-05 10:32:41
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-04-05 o 10:08, Adam pisze:
    > Witam
    >
    > Polecam także http://pity.pl/
    > Od zawsze nim robię.
    >
    > Odkopałem stary post sorry ;) Ale może komuś się jeszcze przyda.

    Skoro używasz MK, to w menu MK masz link do pobrania Rozliczenia
    Rocznego - potrafi pobrać dane z MK.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2016-04-07 19:18:16
    Od: Adam <a...@g...com>

    Dzięki.
    Z ciekawości zainstalowałem, ładnie zaimportowało dane z MK.