  • 1. Data: 2008-01-24 21:06:18
    Temat: proste pytanko
    Od: son <s...@w...pl>

    Czy zaczynajac nowy rok ksiegowy nalezy kupowac (fizycznie) nowa ksiazke
    przychodow i rozchodow, czy dalej w tej samej mozna kontynuowac? To samo z
    ewidencja VAT, czy trzeba? ;-)

  • 2. Data: 2008-01-24 22:57:41
    Temat: Re: proste pytanko
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 Jan 2008, son wrote:

    > Czy zaczynajac nowy rok ksiegowy nalezy kupowac (fizycznie) nowa ksiazke
    > przychodow i rozchodow, czy dalej w tej samej mozna kontynuowac?

    Czy tomik poezji może zawierać kilka utworów?
    :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-01-25 15:47:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czy tomik poezji może zawierać kilka utworów?
    > :)

    To jest pozytywne nastawienie do życia!

    A przecież mogłeś porównać KPiR do dramatu w kilku aktach ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-01-25 18:18:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Jan 2008, Piotrek wrote:

    > To jest pozytywne nastawienie do życia!
    >
    > A przecież mogłeś porównać KPiR do dramatu w kilku aktach ;-)

    Nie mogłem, bo akta trzymam w teczkach, a te się źle kojarzą ostatnio!
    ;)

    pzdr, Gotfryd