  • 11. Data: 2008-04-06 22:37:00
    Temat: Re: przejazdy autostradą A4
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 06 kwiecień 2008 15:45
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <ftak8e$lm4$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Przemysławie Adamie. Rozum jest najsprawiedliwiej podzielonym towarem na
    > świecie. Każdy uważa, że ma go wystarczającą ilość

    Chyba każdy głupek :D Bo ja uważam, że mam go znaczny niedosyt.
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 12. Data: 2008-04-07 16:05:29
    Od: "Renia" <r...@w...pl>

    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 06 kwiecień 2008 15:45
    > (autor MarekZ

    > Chyba każdy głupek :D Bo ja uważam, że mam go znaczny niedosyt.

    Jak widzisz nikt nie zaprzecza, więc nastepnym razem może lepiej się zastanów
    zanim na kogoś niepotrzebnie wyskoczysz.

    Głosy praktyków (których nigdy nie jest za dużo), nawet kontrowersyjne, są o
    wiele cenniejsze niż głosy żarliwych studentów/teoretyków (które oczywiście
    też bywają bardzo pomocne), na których sama się nieźle "przejechałam" niedawno
    w kwestii wymuszenia sprzedaży na współwłaścicielu nieruchomości. Byłoby
    szkoda gdyby takie głosy przestały się zupełnie pojawiać na grupie, na skutek
    zniechęcenia. Nikt w końcu nie ma obowiązku się do nich stosować, natomiast
    wysłuchać ich zawsze warto.

    pozdrawiam Cię, Renia