  • 1. Data: 2006-02-03 22:33:11
    Temat: przelałem zdrowotne na złe konto
    Od: Paweł Sikorski <p...@l...ITOpl>

    Właśnie się zorientowałem, że w styczniu puściłem zdrowotne na konto
    83101010230000261395100000, czyli to, które jest przeznaczone na składki
    na ubezpieczenie społeczne.
    Czy powinienem to jakoś prostować?

  • 2. Data: 2006-02-03 23:38:36
    Temat: Re: przelałem zdrowotne na złe konto
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    > Właśnie się zorientowałem, że w styczniu puściłem zdrowotne na konto
    > 83101010230000261395100000, czyli to, które jest przeznaczone na składki
    > na ubezpieczenie społeczne.
    > Czy powinienem to jakoś prostować?

    Mialam podobna sytuacje, tyle, ze sie nei zorientowalam. Po okolo 2 miesiacach
    przyszlo wezwanie z ZUSu do zlozenia wyjasnien, dlaczego nie uiscilam skladki za
    miesiac sierpien. Ale w wezwaniu sami zasugerowali, ze mozliwe, ze wplata poszla
    na konto ubezp. społ. Zadzwonilam, wyslalam faxem krotkie pisemko i juz.

    Potem na nieszczescie znow sie pomylilam w pazdzierniku i odkrylam to przy
    drukowaniu potwierdzenia przelewu pod koniec miesiaca. Wyslalm to samo pisemko
    (zmieniajac oczywiscie daty) i jak na razie nikt z ZUS sie nie odzywal do mnie w
    tej sprawie, czyli mysle, ze OK.

    Pozdr.

  • 3. Data: 2006-02-05 16:59:54
    Od: "WaldiM" <w...@a...pl>

> [...]
    pisemko
    > (zmieniajac oczywiscie daty) i jak na razie nikt z ZUS sie nie odzywal do

    możesz czekać aż Cie zawezwą albo sam wystąpić o tzw PRZEMIANOWANIE mylnie
    wpłaconej składki
    robiłem to już kilka razy - częsty błąd mających konta internetowe -
    szczególnie w mBanku gdzie domyślnie jest to ubezpieczenie społeczne
    nie ma żadnych sankcji za to

    Waldim
    www.antykoncepcja.pl

  • 4. Data: 2006-02-06 09:15:36
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WaldiM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > możesz czekać aż Cie zawezwą albo sam wystąpić o tzw PRZEMIANOWANIE

    Raczej o "przeksięgowanie" na właściwe konto.

    Graszka.

  • 5. Data: 2006-02-08 09:01:24
    Od: "WaldiM" <w...@a...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "WaldiM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Raczej o "przeksięgowanie" na właściwe konto.
    >
    > Graszka.

    specjalnie użyłem nomenklatury używanej w "moim" ZUS...
    próbowłem panią poprawić na "przeksięgowanie" ale dowiedziałem się, że ta
    operacja to PRZEMIANOWANIE i już :)

    Waldim
    www.antykoncepcja.pl