  • 1. Data: 2003-03-11 09:06:27
    Temat: przelew z konta a odliczenie czesnego
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Zrobiłem chyba głupstwo albowiem pożyczyłem od swoich rodziców na ostatni
    semestr swoich studiów i zapłaciłem z ich własnego konta (jestem tylko
    upoważniony do niego) , zawsze płaciłem ze swojego (pracuję) . I coś mi się
    wydaje że gdy będę potrzebował rachunek opłaty za ten semestr dla urzędu
    skarbowego to się dowalą że to nie z mojego konta poszły te pieniądze , co
    teraz zrobić ?
    pozdr
    tomekn

  • 2. Data: 2003-03-11 09:09:43
    Temat: Re: przelew z konta a odliczenie czesnego
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "tomek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > wydaje że gdy będę potrzebował rachunek opłaty za ten semestr dla urzędu
    > skarbowego to się dowalą że to nie z mojego konta poszły te pieniądze ,

    A kogo na studiach obchodzi, kto za Ciebie zapłacił.
    Rachunek dostaniesz na twoje nazwisko, bo to ty studiujesz.

  • 3. Data: 2003-03-11 13:50:29
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A kogo na studiach obchodzi, kto za Ciebie zapłacił.
    > Rachunek dostaniesz na twoje nazwisko, bo to ty studiujesz.

    Jesteś pewien że nie ma to znaczenia z jakiego konta poszły te pieniądze ?
    pozdr
    tomekn

  • 4. Data: 2003-03-11 15:09:39
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ostatni

    > Jesteś pewien że nie ma to znaczenia z jakiego konta poszły te pieniądze ?

    Tak.
    Ważne, żeby było w tytule za co te pieniądze, bo inaczej nie będą wiedzieli,
    że to za ciebie.

  • 5. Data: 2003-03-11 19:18:23
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Tak.
    > Ważne, żeby było w tytule za co te pieniądze, bo inaczej nie będą
    wiedzieli,
    > że to za ciebie.

    Ok . dziękuję Ci bardzo za info
    pozdr
    tomekn

  • 6. Data: 2003-03-12 07:24:23
    Od: Jano <m...@h...gula>

    tomek napisał(a):

    > Jesteś pewien że nie ma to znaczenia z jakiego konta poszły te pieniądze ?

    Czy za Twoje studia można płacić gotówką ?? Jeśli tak to ani słowa o
    przelewach i jedyny dowód to faktura.

    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 7. Data: 2003-03-12 07:33:45
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości

    > Czy za Twoje studia można płacić gotówką ?? Jeśli tak to ani słowa o
    > przelewach i jedyny dowód to faktura.

    Raczej nie bo w żaden inny sposób nie można zapłacić tylko został mi podany
    numer konta na który mam wpłacić .
    pozdr
    tomekn

  • 8. Data: 2003-03-12 13:09:35
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    tomek napisał(a):

> [...]
    > ?

    > Raczej nie bo w żaden inny sposób nie można zapłacić tylko został mi podany

    To idz do banku wyplac pieniazki i zaplac na poczcie czy gdziekolwiek indziej
    gotowka i bedziesz mial problem z glowy
    rajusan

  • 9. Data: 2003-03-12 13:18:04
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > To idz do banku wyplac pieniazki i zaplac na poczcie czy gdziekolwiek
    indziej
    > gotowka i bedziesz mial problem z glowy
    > rajusan

    Ja już zapłaciłem na uczelnie te pieniądze .
    a z uczelni mi nic nie oddadzą przecież .
    pozdr
    tomekn

  • 10. Data: 2003-03-12 14:09:19
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    tomek napisał(a):

    > Użytkownik "Rajmund Sykulski" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

    > pienišdze

    > podany

    > indziej
    > >
    > Ja już zapłaciłem na uczelnie te pienišdze .
    > a z uczelni mi nic nie oddadzš przecież .
    > pozdr
    > tomekn

    To tak na przyszlosc z tym wyplacaniem a potem placeniem got.
    Ale najwazniejsze zeby na zaswiadczeniu o wplaceniu bylo na jaki cel i kto
    wplaca.Tam i tak nie powinno byc zadnej informacji z jakiego konta przelewano
    pieniadz.
    rajusan