  • 1. Data: 2004-03-22 09:16:13
    Temat: przelewy do US i ZUS
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Witam!

    Czy ktoś mógłby udzielić mi informacji co należy wpisać w pole
    "identyfikator zobowiązania" na przelewie do US w przypadku wpłacania
    podatku dochodowego (PIT-5) i VAT'u (VAT-7)? Zdania są chyba podzielone,
    ja do tej pory wpisywałem coś w rodzaju "deklaracja", ale spotkałem się
    już z opinią, żeby nic nie wpisywać, albo tytuł wykonawczy, np.
    "tyt.wyk.pod.doch". Czy to jest jakoś sformalizowane?

    Na nowych wzorach przelewów do ZUS widziałem pole "Nr
    decyzji/umowy/tytułu wykonawczego". Co tam się będzie wpisywać?

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /

  • 2. Data: 2004-03-22 10:02:55
    Temat: Re: przelewy do US i ZUS
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    W obu przypadkach ZUS i US nic nie wpisujesz, jeśli wpłacasz składkę zgodną
    z deklaracją VAT, Pit itp. Tu chodzi o decyzjne wydane przez ZUS czuy US
    np.po kontroli.
    TH

  • 3. Data: 2004-03-22 10:29:20
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl>

    Skoro "identyfikator zobowiązania" to przecież jasne, że trzeba wpisać np.
    PIT5 lub VAT7.

    Z.K.

  • 4. Data: 2004-03-22 10:43:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Zygmunt Kałuża napisał:
    > Skoro "identyfikator zobowiązania" to przecież jasne, że trzeba wpisać np.
    > PIT5 lub VAT7.

    A widział kolega kiedyś na oczy wzór przelewu do US?
    No mnie wychodzi że nie, a jeżeli nawet widział, to z daleko i ciemno było.

    Rodzaj deklaracji wpisuje sie w polu oznaczonym "symbol formularza lub
    platności" (niewiarygodne, prawda?)

    W polu "identyfikacja zobowiązania" (nie "identyfikator") wpisuje sie
    informacje dodatkowe o ile sa potrzebne - sam rodzaj formularza nie
    wystarcza (decyzja, tytuł wykonawczy, postaniwie itp).
    Dla normalnej płatności podatku wg. deklaracji lub wg. ustalonego
    symbolu płatnoći (np. ryczałt - PPE) identyfikacja zobowiązania jest zbędna.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-03-22 12:12:18
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    > A widział kolega kiedyś na oczy wzór przelewu do US?
    > No mnie wychodzi że nie, a jeżeli nawet widział, to z daleko i ciemno
    było.

    To trzeba specjalne druki, nie można wysłać na zwykłym przelewie do US?

    Mariusz

  • 6. Data: 2004-03-22 12:27:31
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Mariusz wrote:

    > było.
    >
    > To trzeba specjalne druki, nie można wysłać na zwykłym przelewie do US?
    >
    > Mariusz

    Where are you come from ?
    from The Moon ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-03-22 12:37:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > Where are you come from ?
    > from The Moon ?

    A tam... długo spał.
    Swoja drogą zazdroszczę... ja to sie ciesz jak 6 godzin przespię bez
    przerwy :-)

    Maddy spiąca snem zająca

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-03-22 12:41:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > Where are you come from ?
    > from The Moon ?

    WKF:

    Do, Boguś, DO!
    "Where DO you come from?"

    Mogło by byc jeszcze "Where are you coming from?" ale to by znaczyło
    "skąd nadchodzisz" (w tej własnie chwili nadchodząc) ;-)

    Maddy przewrazliwiona lingwistycznie

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-03-22 14:24:58
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Mogło by byc jeszcze "Where are you coming from?" ale to by znaczyło
    > "skąd nadchodzisz" (w tej własnie chwili nadchodząc) ;-)

    Zapewne u źródeł całego toku myślenia było
    Where are you from?

  • 10. Data: 2004-03-22 19:02:48
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    to japońska gramatyka języka angielskiego
    http://en.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belon
    g_to_us

    --
    bromden[at]gazeta.pl