  • 1. Data: 2005-02-25 10:30:55
    Temat: przyczepka
    Od: "Desu512" <r...@t...net>

    witam to bedzie ciezkie pytanie

    w roku 1990 ojciec kupil od pewnej osoby przyczepkę ( raczej nie byla
    spisywana umowa sprzedazy, albo zginela) mam przyczepke i dowod
    rejestracyjny na ktorym widnieje nazwisko osoby od ktorej ów sprzet zostal
    zakupiony, na jakiej zasadzie moge ja teraz sprzedac, mam klienta ale on
    chce umowe sprzedazy, co mam z tym fantem zrobic....?

  • 2. Data: 2005-02-25 10:40:19
    Temat: Re: przyczepka
    Od: "Desu512" <r...@t...net>

    ps
    on chce zarejestrowac ow przyczepke i uzywac jej, czy moze to zrobic bez
    umowy, i cyz bedzie cos placil jakies kary oc czy podatek,
    sporzet ma ponad 13 lat...?

    thx z gory