  • 1. Data: 2008-02-08 11:09:35
    Temat: [pyt] Podatek od spadku
    Od: "franky" <a...@p...fm>

    Prawomocnym postanowieniem sądu z dnia 28.01.2008 otrzymałem spadek po
    zmarłej we wrześniu 2006 r. żonie. W skład spadku wchodzą 4 działki
    budowlane o łącznej pow. 0,31 ha oraz mieszkanie w starym budynku (z roku
    1910) o powierzchni użytkowej 89 m kw. Czy będę zwolniony z zapłaty podatku?
    Do urzędu skarbowego mam zamiar złożyć zgłoszenie o nabyciu praw majątkowych
    na druku SD-Z1. Mam również problem z określeniem wartości z 1 ar działki i
    1 m kw. mieszkania. Chciałbym uniknąć zaniżenia lub zawyżenia tych wartości.
    Mieszkam w małym miasteczku, dość atrakcyjnym turystycznie, na terenie
    małopolski. Gorąco proszę o pomoc w rozwikłaniu moich wątpliwości, za co z
    góry serdecznie dziękuję. Gorąco pozdrawiam. Franky.

  • 2. Data: 2008-02-29 12:35:27
    Temat: Re: [pyt] Podatek od spadku
    Od: a...@o...pl (PERA ARLETA)

    W 2008 otrzymalam w spadku mieszkanie 33m2 po mojej cioci/siostra
    mamy/ile wyniesie podatek spadkowy i co mozna odliczyc od masy spadkowej
    przy ustaleniu podatku?

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.druczek.eu

    --