  • 1. Data: 2007-01-16 12:09:51
    Temat: pytania
    Od: AGnieszka <a...@i...pl>

    czy ktoś mógłby mi powiedzieć na mocy czego powstają zobowiązania podatkowe:
    a) na mocy prawa
    b) na mocy prawa i decyzji US
    c) na mocy prawa i decyzji organów administracji państwowej

    Z góry dziękuję za odpowiedź

  • 2. Data: 2007-01-16 12:38:11
    Temat: Re: pytania
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 16-01-2007 o 13:09:51 AGnieszka <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > a) na mocy prawa
    > b) na mocy prawa i decyzji US
    > c) na mocy prawa i decyzji organów administracji państwowej

    Kolejny bezsensowny akademicki test ;) ?

    Czym się różni US od organu administracji państwowej(hint: czym się różni
    jamnik od psa ;) )

    Pewnie diabeł tkwi w szczegółach - gdy US oszacuje podatek do dopłaty to
    zobowiązanie pojawia się
    z dniem wydania decyzji czy decyzja jedynie ujawnia zaległe zobowiązanie?
    I to jest tak naprawdę ważne a nie to czy a czy b czy c.