  • 1. Data: 2002-09-04 15:30:02
    Temat: pytanie o prawo bilansowe
    Od: a...@p...onet.pl

    witam
    mam pewien problem przy pisaniu pracy magisterskiej i okazalo sie ze w
    rozdziale gdzie pisze na temat kosztow podatkowych konieczne jest siegniecie po
    wiedze z zakresu prawa bilansowego.Poniewaz jestem kompletnie zielony w tym
    temacie wiec czy ktokolwiek z Was moglby mi doradzic jakąś ksiazke lub jakis
    akademicki podrecznik na temat prawa bilansowego,chodzi mi o konkretny tytul i
    autora.

  • 2. Data: 2002-09-05 07:45:32
    Temat: Odp: pytanie o prawo bilansowe
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
    jakis
    > akademicki podrecznik na temat prawa bilansowego,chodzi mi o konkretny

    Olchowicz - Rachunkowosc finansowa