  • 1. Data: 2007-10-03 22:05:02
    Temat: raport dobowy -> rejestr vat -> KPIR
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Witam
    właśnie stanęłam przed takim problemem: sprzedałam towar, wysłałam go
    kurierem. Wystawiony paragon fiskalny zawierał pozycje:
    1. towar 50 zł
    2. wysyłka 19 zł

    raport dobowy - 69 zł

    do rejestru Vat wprowadzam raport dobowy w kwocie 69 zł, natomiast
    wprowadzając do kpir pasowałoby rozbic tą kwotę na kol 7 (50 zł) i 8 (69
    zł) i tak czynię z fakturami.

    Jak potraktowac taki raport dobowy (zawirajacy koszt sprzedazy towarów i
    wysyłke, ktora nie jest towarem, na pierwszy rzut oka nie wiadomo co
    wchodzi w sklad tej kwoty), jak ta kwote poprawnie wprowadzic do kpir.

    Pozdrawiam
    Ania