  • 1. Data: 2008-02-08 20:25:33
    Temat: reklama w koszty
    Od: "straf" <i...@g...pl>

    witam serdecznie

    czy ktos moglby mi w dwoch slowach wytlumaczyc jak ktos dostaje fakture za
    reklame na kwote 1220 zlotych brutto to ile z tych pieniedzy moze wrzucic w
    koszty, a dokladniej jesli wyda te 1220 zlotych w gotowce to ile do niego
    wroci przy rozliczeniach z US

    z gory serdecznie dziekuje

    straf

  • 2. Data: 2008-02-08 20:44:49
    Temat: Re: reklama w koszty
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 08-02-2008 o 21:25:33 straf <i...@g...pl> napisał:

> [...]
    > wrzucic w
    > koszty, a dokladniej jesli wyda te 1220 zlotych w gotowce to ile do niego

    VAT + min. 19% z ceny netto.
    Jeśli ma prawo do zwrotu VAT i odliczania kosztów od
    przychodu (zasady ogólne lub liniowy).
    I najważniejsze: wydatek rzeczywiście musi być kosztem
    uzyskania przychodu.

    Piotr

  • 3. Data: 2008-02-08 20:45:43
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 08-02-2008 o 21:25:33 straf <i...@g...pl> napisał:

    aha i musi to być reklama a nie koszty reprezentacyjne.

    Piotr

  • 4. Data: 2008-02-08 20:51:40
    Od: "straf" <i...@g...pl>

    > aha i musi to być reklama a nie koszty reprezentacyjne.

    dzieki serdeczne
    chodzi o baner reklamowy lub wizytowke internetowa