  • 1. Data: 2015-06-12 19:57:07
    Temat: reklamy na stronie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    temat pojawiający się co jakiś czas, oczywiście kompletny brak odpowiedzi...

    chodzi o zalegalizowanie reklam wyświetlanych na stronie www...

    z tego co się dowiedziałem od jednego (nie wiem jaki tam on ma tytuł i
    czym się zajmuje) gościa, to trzeba założyć działalność gospodarczą i po
    prostu sprzedawać miejsce na reklamy wystawiając rachunki...

    prawda to?

    koszty prowadzenia DG są koszmarne - tylko dla powskich pojebów bo ich
    finansuje wielkie wspólne g... więc mają z czego płacić takie idiotyzmy...

    ale...

    ostatnio dowiedziałem się, że istnieje możliwość założenia DG podejmując
    jednocześnie pracę u kogoś... jak w takim przypadku wygląda sprawa? czy
    to jest tak, że ZUS płaci ewentualny pracodawca ja ja już nie muszę?

    interesuje mnie wszystko na ten temat!

    pozdro i jebać po/eu...

  • 2. Data: 2015-06-13 16:27:27
    Temat: Re: reklamy na stronie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Odnoszę się WYŁĄCZNIE do tej jednej treści:

    On Fri, 12 Jun 2015, platformowe głupki wrote:
    [...]
    > ostatnio dowiedziałem się, że istnieje możliwość założenia DG podejmując
    > jednocześnie pracę u kogoś... jak w takim przypadku wygląda sprawa?
    > czy to jest tak, że ZUS płaci ewentualny pracodawca ja ja już nie muszę?

    O ile wypłacane wynagrodzenie spełnia minimum.
    To nie jest tak, że można pracować na 1/8 etatu "minimalnego" i nie
    podlegać pod ZUS z tytułu DG :>
    Dodatkowo jest pułapka, że chodzi o *należne* wynagrodzenie za okres,
    a nie jego wysokość *umowną*.
    Tym samym, niejeden już wtopił na takim drobiazgu, że kiedy poszedł
    na chorobowe i należne wynagrodzenie za miesiąc spadło nieco
    poniżej minimum, za jakiś czas ZUS stawiał go na bacznosć pytaniem,
    gdzie są składki za okres "podminimalny" i dlaczego nie ma poskładanych
    deklaracji z tytułu DG.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2015-06-13 17:23:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    strasznie skomplikowane co napisałeś...

    ale idea wydaje się słuszna?

    załóżmy, że ktoś by zarabiał minimalną krajową lub tam ze stówę więcej...

  • 4. Data: 2015-06-15 10:31:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-12 19:57, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > czym się zajmuje) gościa, to trzeba założyć działalność gospodarczą i po
    > prostu sprzedawać miejsce na reklamy wystawiając rachunki...

    Nie - tak jest co najwyżej łatwiej. Możesz podpisać różne umowy
    cywilnoprawne.

    > koszty prowadzenia DG są koszmarne - tylko dla powskich pojebów bo ich
    > finansuje wielkie wspólne g... więc mają z czego płacić takie idiotyzmy...
    >
    > ale...

    No jest w latach 90 było to proste, teraz naładowali bzdurnych przepisów.

    > ostatnio dowiedziałem się, że istnieje możliwość założenia DG podejmując
    > jednocześnie pracę u kogoś... jak w takim przypadku wygląda sprawa? czy
    > to jest tak, że ZUS płaci ewentualny pracodawca ja ja już nie muszę?

    Kiedyś tak było, teraz musisz opłacić składkę zdrowotna (dodatkową). Nie
    licz na to, ze lepiej będziesz dzięki temu leczony.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 5. Data: 2015-06-17 20:17:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no kurdę Nikt tu mi nic nie powie na temat?
    co mam pójść do jakiegoś księgowego?
    do kogo miałbym pójść się zapytać?