  • 1. Data: 2008-02-26 14:00:35
    Temat: rok 2008 - jaka jest kwota wolna od podatku??
    Od: Sissi27 <c...@g...pl>

    Bo pani w infolinii podatkowej mówi mi co innego
    a księgowa co innego:-/

  • 2. Data: 2008-02-26 14:39:29
    Temat: Re: rok 2008 - jaka jest kwota wolna od podatku??
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sissi27 w <news:fq16fl$shv$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Bo pani w infolinii podatkowej mówi mi co innego
    > a księgowa co innego:-/

    Całość darowizny ;P

    P.S.
    Przy obliczaniu podatku dochodowego wg skali w 2008 roku kwota zmniejszająca
    podatek wynosi 586 zł 85 gr

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-02-26 15:18:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sissi27 wrote:

    > Bo pani w infolinii podatkowej mówi mi co innego
    > a księgowa co innego:-/

    pewnie chodzi ci o 3091 zł.

  • 4. Data: 2008-02-26 22:56:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Feb 2008, Sissi27 wrote:

    > Bo pani w infolinii podatkowej mówi mi co innego
    > a księgowa co innego:-/

    A ile masz odliczeń od dochodu i ile odliczeń od podatku? ;)
    (patrz odpowiedź Toma, posługiwanie się pojęciem "kwoty wolnej"
    prowadzi do nieporozumień - jak ktoś ma wysokie odliczenia, to
    może DUŻO zarobić, a mimo tego ten zarobek będzie WOLNY OD
    PODATKU!)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-02-27 14:43:07
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Sissi27" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bo pani w infolinii podatkowej mówi mi co innego
    > a księgowa co innego:-/

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kwota+wolna+od+p
    odatku+2008&lr=lang_pl
    i cytat:
    "W 2008 roku nieznacznie wzrośnie też kwota wolna od podatku - z obecnych 3
    tys. 13 zł w tym roku - do 3 tys. 90 zł. Jeśli nasz roczny dochód nie
    przekroczy tej sumy, to nie zapłacimy podatku."

    JS

  • 6. Data: 2008-02-27 14:50:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    ianus pisze:

> [...]
    > obecnych 3 tys. 13 zł w tym roku - do 3 tys. 90 zł. Jeśli nasz roczny
    > dochód nie przekroczy tej sumy, to nie zapłacimy podatku."

    Tia..
    Dokładnie to wynosi ona 3091,28. Przy 3091,29 podatek wyniesie już 1 zł.

    Oczywiście samo pojęcie nie ma odniesienia w prawie i używane jest dla
    wygody.
    Ilość nieporozumień jakie powoduj stawia pod znakiem zapytania tą wygodę.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2008-02-27 17:59:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Maddy w <news:fq3tms$ach$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    odatku+2008&lr=lang_pl

    > Tia..
    > Dokładnie to wynosi ona 3091,28. Przy 3091,29 podatek wyniesie już 1 zł.
    ^^^^^^^

    Ejeże,
    podstawę opodatkowania się wpierw zaokrągla do złotówki, tak więc do 3091,49
    podatek nie wyjdzie (znaczy wyjdzie poniżej 50 groszy i zaokrąglony...) ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2015-01-11 21:28:11
    Od: n...@g...com

    W dniu wtorek, 26 lutego 2008 15:00:35 UTC+1 użytkownik Sissi27 napisał:
    > Bo pani w infolinii podatkowej mówi mi co innego
    > a księgowa co innego:-/

    Do dzisiaj kwota wolna od podatku się nie zmieniła.
    --
    Bodhi - http://kwota-wolna-od-podatku.netinvest.pl/