  • 1. Data: 2008-02-25 12:50:03
    Temat: rozliczenie roczne
    Od: Sissi27 <c...@g...pl>

    Mój mąż pracuje na etacie + w zeszłym roku od września prowadził
    własną działalność na ryczałcie. Do ZUSu odprowadzał tylko ubezpieczenie
    zdrowotne
    Ryczał już rozliczony.

    Mam pytanie dotyczące składki zdrowotnej.

    Czy przy rozliczaniu się z pracy na etacie w PIT 37 uwzględnia się te
    skłądki??? Tzn do tego co wpłacał pracodawca musi dodać te składki które
    wpłacał sam?? I czy pełną kwotę ??

  • 2. Data: 2008-02-25 13:02:20
    Temat: Re: rozliczenie roczne
    Od: Sissi27 <c...@g...pl>

    Sissi27 pisze:

> [...]
    >
    > Czy przy rozliczaniu się z pracy na etacie w PIT 37 uwzględnia się te
    > skłądki??? Tzn do tego co wpłacał pracodawca musi dodać te składki które

    a dodam że przychód w ryczałtu był niewielki i na PIT 28 były
    uwzględniane składki zdrowotne ale nie cała kwota.
    Czy w takim razie można uwzględnić pozostałą kwotę?

  • 3. Data: 2008-02-25 14:54:24
    Od: Ryszard G <w...@s...pl>

    > Czy w takim razie można uwzględnić pozostałą kwotę?
    zdrowotne odlicza się od podatku, nie ważne
    z jakiego źródła ten podatek.

  • 4. Data: 2008-02-25 15:43:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2008, Ryszard G wrote:

    > zdrowotne odlicza się od podatku, nie ważne
    > z jakiego źródła ten podatek.

    Uściślając: o ile od tego źródła mogą być składki zdrowotne :)
    Znaczy od pracy, DG, zlecenia "osobistego" można, od dochodu
    ze sprzedaży rzeczy lub praw - nie można.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-02-25 18:01:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2008, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Uściślając: o ile od tego źródła mogą być składki zdrowotne :)
    > Znaczy od pracy, DG, zlecenia "osobistego" można, od dochodu
    > ze sprzedaży rzeczy lub praw - nie można.

    Hm... chyba autokorektę trzeba wprowadzić... czy ja nie
    pomieszałem zdrowotnej i społecznej?

    pzdr, Gotfryd