  • 1. Data: 2015-02-21 10:46:21
    Temat: rozliczenie roczne
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Czy w tym roku były jakieś programy do rozliczania pitów za 2014 dołączane do
    gazet GW albo Rz? Jakoś przyzwyczaiłem się do nich a teraz nie mogę znaleźć...
    Piotr

  • 2. Data: 2015-02-21 13:28:24
    Temat: Re: rozliczenie roczne
    Od: oon <o...@o...no>

    Też szukałem i wczoraj dokonałem małego odkrycia ;)
    Zajrzyj np tu: http://jaslan.pl/

  • 3. Data: 2015-02-21 17:11:26
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości grup

    Czy w tym roku były jakieś programy do rozliczania pitów za 2014 dołączane
    do
    gazet GW albo Rz? Jakoś przyzwyczaiłem się do nich a teraz nie mogę
    znaleźć...

    Co roku powtarzam www.pity.pl.
    Wojtek

  • 4. Data: 2015-02-21 20:58:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 21 Feb 2015 10:46:21 +0100, "Piotr" <h...@y...com> wrote:

    >Czy w tym roku były jakieś programy do rozliczania pitów za 2014 dołączane do
    >gazet GW albo Rz? Jakoś przyzwyczaiłem się do nich a teraz nie mogę znaleźć...
    A muszą być z gazety? Jest coś złego w tych:
    http://lmgtfy.com/?q=pit+2014 ?

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2015-02-21 21:57:02
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "oon" <o...@o...no> napisał :
    > Też szukałem i wczoraj dokonałem małego odkrycia ;)
    > Zajrzyj np tu: http://jaslan.pl/

    Właśnie też dziś dostałem od nich odpowiedź :)
    Jest mi to o tyle na rękę że korzystam z MK RP i ich rozliczenie roczne samo
    zasysa sobie dane z jednego do drugiego programu :)
    Dzięki,