  • 1. Data: 2003-06-24 10:26:33
    Temat: roznica
    Od: ziggy<z...@i...pl>

    jaka jest roznica miedzy nota korygujaca a kontem korygujacym bo
    jestem ciemny i nawet nie zaprzeczam
    prossze o pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-06-24 13:28:04
    Temat: Re: roznica
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Jun 2003, ziggy wrote:

    >+ jaka jest roznica miedzy nota korygujaca

    To jest dokument księgowy, tak jak faktura. Wystawiany w przypadku
    VAT przez odbiorcę f-ry, nie może zmieniać danych finansowych (np.
    kwoty) ale może inne (np. literówkę w adresie).

    >+ a kontem korygujacym

    To pewnie jakiś PełnoKsięgolog ci wyłoży ;), bo ja tylko KPiR...

    >+ bo jestem ciemny i nawet nie zaprzeczam

    Czemu[1] nie zaprzeczasz ? A jakie zaprzeczenie padło ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    [1] - pls. nie tłumaczyć na "dlaczego nie zaprzeczasz". Pytam: czemu :)

  • 3. Data: 2003-06-24 14:15:49
    Od: "Z.C." <z...@o...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > [1] - pls. nie tłumaczyć na "dlaczego nie zaprzeczasz". Pytam: czemu :)

    konto korygujące jest to konto np.: 070 "umorzenie ŚT" do konta 010 "Środki
    Trwałe" (w bilansie umieszczane w aktywach 010 - 070) jak również konta OCE
    materiałów, towarów, produktów do kont magazynowych "materiały", "towary",
    "produkty"

    Pozdr.
    Z.C.