  • 1. Data: 2008-02-06 08:58:24
    Temat: rozwiązanie umowy handlowej zawartej na czas określony
    Od: "Grupa BMG" <g...@g...com.pl>

    Witam

    czy można zawrzeć umowę handlową (najem powierzchni) na czas określony z
    jednoczesnym zapisem, że Najemcy przysługiwać będzie możliwość jej
    wypowiedzenia w przypadku gdyby nie realizował zamierzonych efektów swojej
    działalności.

    Wiem że sama konstrukcja umowy na czas określony z możliwością wypowiedzenia
    tylko przez jedną ze stron (poza możliwością wspólnego porozumienia) może
    być dziwna, ale czy będzie ważna?

    Mogę wynająć powierzchnię handlową ale może się okazać że moje
    przedsięwzięcie okaże się kompletną klapą, w związku z tym czy mogę
    wypowiedzieć w takim przypadku umowę zawartą na czas określony?

    Adam