  • 1. Data: 2009-12-05 09:31:45
    Temat: [rp] Podwyżki podatków
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    http://tiny.pl/hx4w1

    By żyło się lepiej :-) !

    --
    Tomek

  • 2. Data: 2009-12-05 10:11:25
    Temat: Re: [rp] Podwyżki podatków
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:
    > http://tiny.pl/hx4w1
    >
    > By żyło się lepiej :-) !

    Pozwolę sobie zacytować z dzisiejszego joemonstera.

    "PIERWSZY: Ehhhh... Nakupić by tak chińskich zegarków - jak najtaniej,
    potem cofnąć się wehikułem czasu, tak ze 20 lat wstecz, sprzedać jak
    najdrożej, a potem za zarobione pieniądze nakupić dolarów po ówczesnym
    kursie...
    DRUGI: Albo lepiej! Wynaleźć taką kserokopiarkę, która może kopiować
    przedmioty.Wziąć bryłkę złota i kopiować, kopiować...
    TRZECI: Tak więc, panowie ministrowie, czy są jeszcze jakieś inne
    pomysły na uzdrowienie naszej gospodarki?"

    Piotrek

  • 3. Data: 2009-12-05 10:43:02
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-12-2009 o 11:11:25 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    > TRZECI: Tak więc, panowie ministrowie, czy są jeszcze jakieś inne
    > pomysły na uzdrowienie naszej gospodarki?"

    Na pocieszenie - są w tym kraju myślący urzędnicy:

    http://www.nudnepanstwo.pl/?q=node/39

    - tylko że najczęście *już* bezrobotni (ten wyleciał z pracy
    po tym jak przełożeni przeczytali bloga :))

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2009-12-05 11:06:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:
    > [...]
    > - tylko że najczęście *już* bezrobotni (ten wyleciał z pracy
    > po tym jak przełożeni przeczytali bloga :))

    Bo to jest zły człowiek. Przecież odtrąbiono sukces "jednego okienka".

    To nic, że przy okazji część szyb wybito i zastąpiona dyktą *), ale
    przecież ilość okienek zgadza się co do sztuki.

    A ten marudzi ...

    Piotrek

    *)
    Cytat z serwisu gdzie do czasu wprowadzenia jednego okienka *wszystkie*
    sprawy dało się załatwić "elektrycznie":

    W związku z wejściem w życie w dniu 31 marca 2009 r. nowych przepisów
    regulujących dokonywanie wpisów w ewidencji działalności gospodarczej
    (ustawa z dnia 19 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy o swobodzie
    działalności gospodarczej oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U.
    z 2009r. Nr. 18 poz. 97) i rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 24 marca
    2009 r. w sprawie wzoru wniosku o wpis do ewidencji działalności
    gospodarczej (Dz.U. z 2009 r. Nr. 50 poz. 399)) *czasowo zostaje
    wyłączona* możliwość składania wniosków o zmianę we wpisie do ewidencji
    działalności gospodarczej drogą elektroniczną za pośrednictwem strony
    www.um.warszawa.pl/bdg.
    O wznowieniu możliwości składania wniosków o zmianę we wpisie do edg
    drogą elektroniczną będziemy informować za pośrednictwem warszawskiej
    strony internetowej.

  • 5. Data: 2009-12-05 11:12:56
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tomek pisze:

    > - tylko że najczęście *już* bezrobotni (ten wyleciał z pracy
    > po tym jak przełożeni przeczytali bloga :))

    A ciekawe dlaczego urzędnicy mądrzeją _po_ wyleceniu z pracy a nie w
    trakcie?

    --
    spp