1. Data: 2003-12-19 18:09:14
Temat:ryczałt-druk wpłaty
Od:"KaWu" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wpłaciłem ryczałt do US na blankiecie do tego przeznaczonym (Podatki). W
polu nr 12 "symbol formularza lub płatności"-wpisałem: ryczałt 11 (bo za
listopad:). Do tej pory tak wpisywałem-ale pan w okienku bankowym powiedział
że nie to należy wpisywać tylko jakieś: PPE. Płacila moja mama a więc nie
wiem co dokladnie:) Proszę więc o jakas info jeżeli ktoś wie co na ten
temat.
A jak jest w płaconym vatem? Czy tez nie wolno pisać vat11?

2. Data: 2003-12-19 19:19:52
Temat:Re: ryczałt-drukwpłaty
Od:c...@r...com (ChrisS) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temat.
> A jak jest w płaconym vatem? Czy tez nie wolno pisać vat11?

Witam,
zgodnie z objaśnieniami do formularza polecenie przelewu na rachunek organu
podatkowego (zał. do rozp. MF z 15.09.2001 Dz. U. 105 poz. 1146 zm. Dz.U.
148 poz. 1654) w polu 11 podajesz okres, którego dotyczy wpłata (za listopad
03M11) a w polu 12 (symbol formularza) PPE , co wg. objaśnień znaczy "wpłata
dotyczy decyzji w sprawie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych lub
_wpłata ryczałtu za dany miesiąc_"
W wypadku vat wpisujesz VAT7.

Pozdrawiam
ChrisS

3. Data: 2003-12-19 20:38:27
Od:"KaWu" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"wpłata
> dotyczy decyzji w sprawie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych lub

Wielkie dzięki