  • 1. Data: 2003-12-19 18:09:14
    Temat: ryczałt-druk wpłaty
    Od: "KaWu" <r...@g...pl>

    Witam

    Wpłaciłem ryczałt do US na blankiecie do tego przeznaczonym (Podatki). W
    polu nr 12 "symbol formularza lub płatności"-wpisałem: ryczałt 11 (bo za
    listopad:). Do tej pory tak wpisywałem-ale pan w okienku bankowym powiedział
    że nie to należy wpisywać tylko jakieś: PPE. Płacila moja mama a więc nie
    wiem co dokladnie:) Proszę więc o jakas info jeżeli ktoś wie co na ten
    temat.
    A jak jest w płaconym vatem? Czy tez nie wolno pisać vat11?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-19 19:19:52
    Temat: Re: ryczałt-drukwpłaty
    Od: c...@r...com (ChrisS)

> [...]
    > temat.
    > A jak jest w płaconym vatem? Czy tez nie wolno pisać vat11?

    Witam,
    zgodnie z objaśnieniami do formularza polecenie przelewu na rachunek organu
    podatkowego (zał. do rozp. MF z 15.09.2001 Dz. U. 105 poz. 1146 zm. Dz.U.
    148 poz. 1654) w polu 11 podajesz okres, którego dotyczy wpłata (za listopad
    03M11) a w polu 12 (symbol formularza) PPE , co wg. objaśnień znaczy "wpłata
    dotyczy decyzji w sprawie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych lub
    _wpłata ryczałtu za dany miesiąc_"
    W wypadku vat wpisujesz VAT7.

    Pozdrawiam
    ChrisS

  • 3. Data: 2003-12-19 20:38:27
    Od: "KaWu" <r...@g...pl>

> [...]
    "wpłata
    > dotyczy decyzji w sprawie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych lub

    Wielkie dzięki