  • 1. Data: 2007-06-18 15:04:14
    Temat: składanie deklaracji VAT UE - a usługi nie materialne
    Od: Adam <a...@i...sp.am.net>

    Witam!

    Od grudnia mam NIP UE (kontrahent niemiecki wymagał, abym mógł dostać
    faktury netto), nabywam od niego usługi niematerialne (import usług).

    Do teraz nie wypełniałem druku VAT UE, i chciałbym się upewnić czy
    dobrze myślę:
    - że tego druku nie musiałem wypełniać bo nie nabywam/sprzedaje towarów
    a jedynie usługi niematerialne.
    - po 6 miesiącach zabiorą mi NIP UE (wpis w VIES) chyba że nabędę (tak
    zadeklarowałem przy VAT-UE/R ale do tego czasu nic jeszcze nie nabyłem
    fizycznego) jakiś towar "fizyczny" i wypełnię deklarację VAT UE?

    Pozdrawiam Adam.