  • 1. Data: 2006-04-18 18:28:04
    Temat: solarium
    Od: "adam.s" <a...@n...pl>

    chcę otworzyć solarium i nie wiem jaka powinna być forma rozliczenia z US

  • 2. Data: 2006-05-06 08:31:13
    Temat: Re: solarium
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Apr 2006, adam.s wrote:

    > chcę otworzyć solarium i nie wiem jaka powinna być forma rozliczenia z US

    Wszystkie DG można prowadzić na PK (pełnej księgowości, czyli
    księgach handlowych).
    Znaczącą większość (ale np. banku już nie :>) da się prowadzić
    na KPiR.
    Bardzo wiele, przy czym ustawa określa czego NIE MOŻNA da się
    prowadzić na ryczałcie ewidencjonowanym.
    Zaś względnie niewiele, przy czym ustawa określa CO MOŻNA da
    się prowadzić na karcie podatkowej czyli ryczałcie stałym (kwotowym).

    Czy solarium załapie się na ryczałty nie wiem :), lista jest
    w ustawie o podatku dochodowym: chodziło mi o twoje określenie
    "powinna".
    Dla większości zakresów DG jest wybór!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd