  • 1. Data: 2009-02-13 14:49:25
    Temat: spóźniona deklaracja ZUS
    Od: "ugluk" <j...@w...to.o2.pl>

    Zus się obudził, że nie dotarła do nich deklaracja dra
    ze zdrowotnym sprzed 7 lat.
    Puszczę ją teraz, ale jak ustalić kiedy powstało zobowiązanie
    podatkowe?
    W terminie określonym w deklaracji? Minęło ponad 5 lat.
    Nie nastąpi przypadkiem przeterminowanie zobowiązania
    podatkowego?

    Czy też zobowiązanie powstanie w dniu złożenia deklaracji?
    Tylko, że wtedy nie powinno być żadnych odsetek.

  • 2. Data: 2009-02-13 15:12:04
    Temat: Re: spó 1/4 niona deklaracja ZUS
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 15:49:25 ugluk <j...@w...to.o2.pl> napisał(a):

    > Zus się obudził, że nie dotarła do nich deklaracja dra
    > ze zdrowotnym sprzed 7 lat.
    > Puszczę ją teraz, ale jak ustalić kiedy powstało zobowiązanie
    > podatkowe?

    A co ma piernik do wiatraka?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-02-13 15:15:42
    Od: "ugluk" <j...@w...to.o2.pl>

    Tomek natekścił posta op.upapue0hl60ql1@unk:

    > A co ma piernik do wiatraka?
    dobra - jak krowie:
    kiedy powstało zobowiązanie płatnicze?

  • 4. Data: 2009-02-13 16:09:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ugluk wrote:

    > dobra - jak krowie:
    > kiedy powstało zobowiązanie płatnicze?

    Piszesz, że nie dotarla deklaracja, to ja rozumiem, że ją wysłałeś
    i nie dotarła, ale wpłaty dokonałeś.
    Co ma zatem brak deklaracji do płatności, która zakładamy, że byla?
    Masz potwierdzenie złożenia deklaracji?

  • 5. Data: 2009-02-13 16:17:17
    Od: "ugluk" <j...@w...to.o2.pl>

    cef natekścił posta gn46fp$rsb$...@n...news.neostrada.pl:

    > Piszesz, że nie dotarla deklaracja, to ja rozumiem, że ją wysłałeś
    > i nie dotarła, ale wpłaty dokonałeś.
    > Co ma zatem brak deklaracji do płatności, która zakładamy, że byla?
    > Masz potwierdzenie złożenia deklaracji?

    nie było ani deklaracji, ani wpłaty. i co teraz?

  • 6. Data: 2009-02-13 16:27:05
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 17:17:17 ugluk <j...@w...to.o2.pl> napisał(a):

    > nie było ani deklaracji, ani wpłaty. i co teraz?

    Deklaracja i wpłata z odsetkami ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-02-13 18:13:57
    Od: "ugluk" <j...@w...to.o2.pl>

    Tomek natekścił posta op.upatbfbsl60ql1@unk:

    > Deklaracja i wpłata z odsetkami ?

    mimo, że minęło 7 lat?

  • 8. Data: 2009-02-13 18:16:10
    Temat: Re: spóźniona deklaracja ZUS
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 19:13:57 +0100, ugluk napisał(a):

    > mimo, że minęło 7 lat?

    Przedawnia się po 10 latach. To co się nie zdążyło przedawnić do
    01.01.2003. Wcześniej było 5