  • 1. Data: 2003-11-10 15:41:33
    Temat: sprzedaż budowy
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    witam mam problem
    mam dom a własciwie budowe
    budowa trwa ok 8 lat
    dom w zasadzie jest na ukończeniu
    teraz chciałbym go sprzedać
    jak wygląda sprawa podatku za niego?
    jak to będzie z okresem 5 letnim w jakis sposób mnie to obejmuje?czy będe
    płacic?
    sprzedawać go jako dom czy jako budowę?
    druga sprawa, za kasę z tego domu chcę pobudowac drugi dom w innym miejscu
    w jaki sposób uratowac pieniądzę przed nienażartym fiskusem ?

  • 2. Data: 2003-11-10 19:18:09
    Temat: Odp: sprzedaż budowy
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    dołozę jeszcze jedno pytanie
    czy lepiej w tym roku to zrobic czy w przyszłym po zmianie vatu?
    mi wychodzi że lepiej w tym sprzedac a w przyszłym od maja zacząć budowe
    jak już cały ten zamęt prawno podatkowy sie uspokoi
    mam rację ?

  • 3. Data: 2003-11-12 16:33:03
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    hmmm......