  • 1. Data: 2004-02-04 21:58:59
    Temat: sprzedaz maszyny, umowa i podatek
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    Nie mam zarejestrowanej działalności gospodarczej,
    a chcę sprzedać maszynę - minilab do wywoływania filmów.
    Maszyna ma kosztować 6 tys. zł i będzie spisana umowa
    kupna sprzedaży.

    Rozumiem, że muszę zapłacić podatek.
    1.Ile?
    2.W jakim czasie od zawarcia umowy?
    3.Czy kwota sprzedaży wliczana jest
    do rocznej deklaracji podatkowej?
    4.Czy muszę mieć dokument zakupu maszyny
    (rachunek, umowę kupna sprzedaży)?

    pozdry
    Ciah:o)

  • 2. Data: 2004-02-05 23:33:58
    Temat: Re: sprzedaz maszyny, umowa i podatek
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    "CIAho" <c...@p...onet.pl> se napisał(a)
> [...]
    > 3.Czy kwota sprzedaży wliczana jest
    > do rocznej deklaracji podatkowej?
    > 4.Czy muszę mieć dokument zakupu maszyny

    buuuuuuuu... ;(
    nikt mi nie pomoże? ;(

    pozdry
    Ciah:o)

  • 3. Data: 2004-02-06 07:28:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Feb 2004, CIAho wrote:

> [...]
    >+ a chcę sprzedać maszynę - minilab do wywoływania filmów.
    >+ Maszyna ma kosztować 6 tys. zł i będzie spisana umowa

    To zależy. Za mało danych - to jest powód że nikt nie odpowiada.
    Nie podałeś skąd go masz, ile czasu...

    >+ 2.W jakim czasie od zawarcia umowy?

    Nie wiem jakie są terminy dla PCC :) ani "dorywczego" PIT.

    >+ 3.Czy kwota sprzedaży wliczana jest
    >+ do rocznej deklaracji podatkowej?

    Kwota sprzedaży nie. Ale ew. PRZYCHÓD może być.

    >+ 4.Czy muszę mieć dokument zakupu maszyny
    >+ (rachunek, umowę kupna sprzedaży)?

    Hm...

    pozdrowienia, Gotfryd