  • 1. Data: 2008-02-20 21:17:33
    Temat: sprzedaz mieszkania przed upływem 5 lat od daty kupna
    Od: "Jendrek" <J...@h...krakow.pl>

    wiec chyba musze zaplacic 10% od ceny sprzedazy. I teraz pytanko: do jakiego
    czasu moze sie upomniec US o te 10%, czyli po jakim okresie moge spac
    spokojnie. Dzieki za info. Pzdr.

  • 2. Data: 2008-02-21 00:21:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jendrek pisze:
    > wiec chyba musze zaplacic 10% od ceny sprzedazy. I teraz pytanko: do jakiego
    > czasu moze sie upomniec US o te 10%, czyli po jakim okresie moge spac
    > spokojnie. Dzieki za info. Pzdr.

    A kiedy sprzedałeś i czy złożyłeś deklarację, że wydasz na cele
    mieszkaniowe?

  • 3. Data: 2008-02-21 13:23:24
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Jendrek napisał(a):
    > wiec chyba musze zaplacic 10% od ceny sprzedazy. I teraz pytanko: do jakiego
    > czasu moze sie upomniec US o te 10%, czyli po jakim okresie moge spac
    > spokojnie. Dzieki za info. Pzdr.

    W ogólności zobowiązania podatkowe przedawniają się z upływem pięciu lat,
    licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
    (ale bieg przedawnienia może być przerwany).

    Nic mi nie wiadomo, żeby w tym szczególnym przypadku było inaczej.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP