  • 1. Data: 2008-09-01 06:57:48
    Temat: sprzedaż samochodu a pcc
    Od: "Ewa" <l...@o...eu>

    witajcie

    czy może mi ktoś podpowiedzieć bo do urzędów nie mogę się dodzwonić
    sprzedając starego gruchota (czytaj: samochód) za 550zł na podstawie umowu
    kupna-sprzedaży czy mam złożyć PCC i zapłacić jakiśpodatek?
    ktoś mi powiedział, że dopiero po przekroczeniu 1tys złotych się składa
    Ewa

  • 2. Data: 2008-09-01 07:25:13
    Temat: Re: sprzedaż samochodu a pcc
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

> [...]
    > kupna-sprzedaży czy mam złożyć PCC i zapłacić jakiśpodatek?
    > ktoś mi powiedział, że dopiero po przekroczeniu 1tys złotych się składa

    Zwyczajowo PCC płaci kupujący.
    Dobrze Ci ktoś powiedział, limit też jest.

    boropi

  • 3. Data: 2008-09-01 08:52:03
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 01 Sep 2008 09:25:13 +0200, boropi napisał(a):

    > Zwyczajowo PCC płaci kupujący.

    Obecnie ten "zwyczaj" nie jest już zwyczajem, a zapisanym w ustawie prawem.

  • 4. Data: 2008-09-01 12:52:21
    Temat: Re[2]: sprzedaż samochodu a pcc
    Od: kfilk <k...@t...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 1 września 2008 (10:52:03) napisano:

    > Obecnie ten "zwyczaj" nie jest już zwyczajem, a zapisanym w ustawie prawem.

    hmmm, ja ostatnio (nie dawniej niz przed miesiacem) kupilem auto na
    firme od innej firmy. FV zostala wystawiona na 8 500 PLN. Tutaj chyba
    nie ma PCC?

    --
    Pozdrowienia,
    kfilk

  • 5. Data: 2008-09-01 14:08:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Sep 2008, kfilk wrote:

    > hmmm, ja ostatnio (nie dawniej niz przed miesiacem) kupilem auto na
    > firme od innej firmy. FV zostala wystawiona na 8 500 PLN. Tutaj chyba
    > nie ma PCC?

    No skoro nie ma (a nie ma, jak podlega pod VAT) to i rozważania
    o tym kto płaci nie mają miejsca.

    pzdr, Gotfryd