  • 1. Data: 2003-04-09 13:16:59
    Temat: stawka VAT
    Od: "Marcin Szymanowicz" <m...@f...com.pl>

    Szukam namiarów na serwis gdzie znajdę pogrupowane usługi według SWW i
    odpowiadające im stawki VAT. Załącznik do ustawy mam ale nic z niego nie
    wynika.

    Może ma ktoś takie wydawnictwo i sprawdziłby mi SWW 85.14.15

    wielkie dzięki

  • 2. Data: 2003-04-09 19:34:55
    Temat: Re: stawka VAT
    Od: "pawlacz" <p...@p...onet.pl>

    Na stronie www.mofnet.gov.pl jest aktualny wykaz stawek innych niż 22% w
    załączniku do ustawy VAT według nowych symboli PKWiU. Jesli chodzi ci o
    konwertery do zamiany SWW na PKWiU nie znalazłem niestety bezpłatnego, są
    płatne, np na stronie www.podatki.pl
    Pozdrawiam

    Użytkownik "Marcin Szymanowicz" <m...@f...com.pl> napisał
    w wiadomości news:b716g8$oaa$1@atlantis.news.tpi.pl...