  • 1. Data: 2008-03-23 16:41:54
    Temat: suma należnych zaliczek
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Witam,

    DG, podatek liniowy.
    Wypełniłem PIT-36L ale teraz zastanawiam się
    czy dobrze wpisałem w polu Należna zaliczka.
    Ponieważ kiedyś cofneli mi przez to pita
    (i nie pamiętam dokładnie dlaczego, ale coś
    pokręciłem właśnie z tymi zaliczkami choć nie
    miało to wpływu na wynik końcowy)
    to tym razem chciałbym się upewnić.

    Czy dobrze rozumuję, że jest to podatek który
    powinienem był wpłacić za miesiące styczeń
    do październik + 2x listopad?
    Czyli inaczej mówiąc to co mi wychodzi z pita 5L
    (generowanego dla własnych potrzeb obliczenia zaliczki)
    za listopad 2007 w polu "Suma należnych zaliczek
    od początku roku" + kwota do zapłaty za listopad.

    Piotr

  • 2. Data: 2008-03-24 21:06:08
    Temat: Re: suma należnych zaliczek
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:op.t8g9z4y2wtcbp8@bu-8b31d8846187...

    > Czy dobrze rozumuję, że jest to podatek który
    > powinienem był wpłacić za miesiące styczeń
    > do październik + 2x listopad?

    Sa to zaliczki, ktore poiwinienes zaplacic i - jako solidny podatnik - z
    cala pewnoscia zaplaciles!

    Pozdrawiam
    SDD