  • 1. Data: 2005-07-19 10:06:40
    Temat: telefon raz jeszcze
    Od: "Robert Zadrożny" <r...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Niestety w archiwum nie znalazłem odpowiedzi na mój problem:
    prowadzę DG i mam telefon komórkowy na kartę PRE-PAID. Czy
    mogę sobie odliczyć VAT / odliczyć od dochodu zakup kart doładowujących
    taki telefon?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2005-07-19 11:18:09
    Temat: Re: telefon raz jeszcze
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    Robert Zadrożny napisał(a):
> [...]
    > prowadzę DG i mam telefon komórkowy na kartę PRE-PAID. Czy
    > mogę sobie odliczyć VAT / odliczyć od dochodu zakup kart doładowujących

    IMHO jeżeli sprzedawca wystawi Ci fakturę na taki zakup, to TAK.

    AlterNative
    http://grid.livenet.pl/news.php

  • 3. Data: 2005-07-19 20:56:54
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "AlterNative" <n...@g...wytnij.pl> napisał w
    wiadomości news:dbinhj$857$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > IMHO jeżeli sprzedawca wystawi Ci fakturę na taki zakup, to TAK.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > AlterNative
    > http://grid.livenet.pl/news.php

    a jeśli nie wystawi faktury (zakup będzie np. na rachunek z kasy fiskalnej)
    to niby nie można odliczyć VATu?

  • 4. Data: 2005-07-19 21:12:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomek napisał(a):

    > a jeśli nie wystawi faktury (zakup będzie np. na rachunek z kasy fiskalnej)
    > to niby nie można odliczyć VATu?

    W ŻADNYM przypadku paragon fiskalny nie jest podstawą do odliczenia VATu

    M.

  • 5. Data: 2005-07-19 21:13:29
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:
    > a jeśli nie wystawi faktury (zakup będzie np. na rachunek z kasy
    > fiskalnej) to niby nie można odliczyć VATu?

    A na jakiej podstawie uważasz, że możesz odliczyć VAT
    na podstawie paragonu?

  • 6. Data: 2005-07-21 06:35:20
    Od: "Marek" <p...@o...pl>

    > IMHO jeżeli sprzedawca wystawi Ci fakturę na taki zakup, to TAK.

    A czy dla niewatowca wystarczy paragon z kasy fiskalnej czy konieczna
    jest faktura ?

    --
    Marek