  • 1. Data: 2008-03-04 12:42:00
    Temat: termin dostarczenia PIT-11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Jezeli termin dostarczenia pracownikowi PITu mija ostatniego lutego to liczy
    sie data nadania na poczcie czy trzeba brac pod uwage jakies inne
    okolicznosci ??

    Jezeli pracodawca wyslal mi PIT w lutym a ja go jeszcze nie mam to kto
    ponosi za to odpowiedzialnosc ?

    Icek

  • 2. Data: 2008-03-04 13:29:15
    Temat: Re: termin dostarczenia PIT-11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Icek pisze:
    > Jezeli termin dostarczenia pracownikowi PITu mija ostatniego lutego to liczy
    > sie data nadania na poczcie czy trzeba brac pod uwage jakies inne
    > okolicznosci ??

    Data nadania. Płatnik nie ma wpływu na to, kiedy pracownik odbierze
    przesyłkę, więc nie może brać odpowiedzialności za termin doręczenia.
    Poczta potrafi 2 tygodnie wieźć polecony (mój rekord osobisty - 18 dni z
    Warszawy do Torunia) a drugie dwa pracownik może dać się listowi
    "przeleżeć" na poczcie zanim odbierze.

    > Jezeli pracodawca wyslal mi PIT w lutym a ja go jeszcze nie mam to kto
    > ponosi za to odpowiedzialnosc ?

    Poczta Polska.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-03-04 18:05:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Icek wrote:

    > Jezeli pracodawca wyslal mi PIT w lutym a ja go jeszcze nie mam to kto
    > ponosi za to odpowiedzialnosc ?
    jak wysłał to nikt.
    Brak pit-11 nie zwalnia cię z obowiązku złożenia rozliczenia w terminie.