  • 1. Data: 2022-01-12 11:11:25
    Temat: ulga 4+ a działalność gospodarcza
    Od: Piotr <p...@b...pl>

    W ustawie jest jasno napisane że ulga zależy od przychodu, tyle że do
    działalności gospodarczej to nie ma żadnego sensu, przychód nie ma się
    nijak do dochodu..
    Specjalnie tak zrobili czy to pomyłka i będą poprawki?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2022-01-12 20:57:04
    Temat: Re: ulga 4+ a działalność gospodarcza
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-01-12 o 11:11, Piotr pisze:

    > Specjalnie tak zrobili czy to pomyłka i będą poprawki?

    Wydaje mi się, że wszystko co jest nielogiczne to jest raczej przez brak
    wiedzy tych, którzy to szykowali niż specjalnie.
    P.G.

  • 3. Data: 2022-01-13 07:52:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Piotr.
    On 12.01.2022 11:11 you wrote:

> [...]
    > do działalności gospodarczej to nie ma żadnego sensu, przychód nie
    > ma się nijak do dochodu.. Specjalnie tak zrobili czy to pomyłka i

    Do którejś ulgi (nie pamiętam niestety której) już była poprawka, bo
    właśnie było tak jak piszesz.

    Może właśnie tej?

    --
    Pete