  • 1. Data: 2008-01-25 12:53:01
    Temat: ulga internetowa, na który rok?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Z winy bałaganu w rozliczeniach u dostawcy w styczniu zapłacę
    za fakturę listopadową (a konkretnie za część kwoty, bo część
    została zapłacona "w ciemno" w grudniu).
    Teraz pytanie: czy przy odliczeniu uwzględnia się datę wystawienia
    faktury czy datę rzeczywistego poniesienia kosztów? Czyli
    w zeznaniu za który rok tę kwotę uwzględnić? Wydaje mi się, że
    już za 2008?

    Arek

  • 2. Data: 2008-01-25 13:34:36
    Temat: Re: ulga internetowa, na który rok?
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
> [...]
    > faktury czy datę rzeczywistego poniesienia kosztów? Czyli
    > w zeznaniu za który rok tę kwotę uwzględnić? Wydaje mi się, że

    Wg urzędu skarbowego Tarnowskie Góry (a raczej jednego pracownika tego
    urzędu) decyduje data dokonania wpłaty - czyli jeśli płaciłeś w styczniu to
    nie możesz tego uwględnić w rozliczeniu za 2007 rok.

    JS

  • 3. Data: 2008-01-25 14:00:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
> [...]
    > faktury czy datę rzeczywistego poniesienia kosztów? Czyli
    > w zeznaniu za który rok tę kwotę uwzględnić? Wydaje mi się, że
    2008

    w 2007 jej nie zapłaciłeś więc kosztów nie poniosłes.

  • 4. Data: 2008-01-28 11:43:44
    Od: Jano <k...@p...onet.pl>

    ianus pisze:

> [...]
    > urzędu) decyduje data dokonania wpłaty - czyli jeśli płaciłeś w styczniu
    > to nie możesz tego uwględnić w rozliczeniu za 2007 rok.

    Urząd w TG jest jakiś dziwny. Wobec mnie pomylił się dwa razy w tej
    samej sprawie (ale na szczęście na moją korzyść więc siedzę cicho)
    negując moją interpretacja, na którą to już teraz jest wyrok sądu
    pozytywny (oczywiście ktoś inny w tej samej sprawie).

    Jano