  • 1. Data: 2008-02-23 08:29:26
    Temat: ulga meldunkowa
    Od: "Joanna" <f...@w...pl>

    Witam grupowiczów i proszę o pomoc jesli oczywiście zechciałby Ktoś
    wypowiedzieć się w mojej sprawie:
    Sytacja jest taka - osoba otrzymała w spadku mieszkanie (po zmarłej matce w
    listopadzie 2006 r.) , nabyła prawomocnym orzeczeniem sądu prawo właśności
    w marcu 2007 , ponieważ miała już inną nieuchomość zapłaciła wg. przepisów
    przejściowych podatek spadkowy, teraz chcę sprzedać mieszkanie i skoro
    uzyskała do niego prawo w 2007 czy może wykorzystać wg nowych przepisów
    ulgę meldunkową w sytuacji gdy była zameldowana w tym mieszkaniu wcześniej
    (od 40 lat aż do chwili obecnej)? Czy musi czekać rok od nabycia praw
    własności?Czy w ogóle obowiązuje ją jeszcze stary 10% ryczałt (mama zmarła w
    2006r.).
    Pozdrawiam i prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu.

  • 2. Data: 2008-02-23 08:37:55
    Temat: Re: ulga meldunkowa
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Joanna" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ulgę meldunkową w sytuacji gdy była zameldowana w tym mieszkaniu wcześniej

    Wg najnowszych wykładni ministerstwa - może.