  • 1. Data: 2008-02-09 20:29:17
    Temat: ulga na internet
    Od: "Any user" <t...@o...pl>

    Czy przy zeznaniu PIT za 2007 r. mogę odliczyć w uldze na internet fakturę,
    która dotyczy korzystania z internetu za styczeń 2008 r., jednakże została
    opłacona jeszcze w grudniu 2007 r.

  • 2. Data: 2008-02-10 11:57:06
    Temat: Re: ulga na internet
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Any user" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przy zeznaniu PIT za 2007 r. mogę odliczyć w uldze na internet
    > fakturę,
    > która dotyczy korzystania z internetu za styczeń 2008 r., jednakże została
    > opłacona jeszcze w grudniu 2007 r.

    IMO tak
    --
    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 3. Data: 2008-02-10 19:43:19
    Od: "Piotr Kuźmiak" <k...@a...net>

> [...]
    fakturę,
    > która dotyczy korzystania z internetu za styczeń 2008 r., jednakże została

    Tak, wazna jest data poniesienia wydatku.

    --
    Piotr Kuźmiak

  • 4. Data: 2008-02-11 08:16:49
    Od: Ania <a...@g...pl>

    Piotr Kuźmiak pisze:
    > Użytkownik "Any user" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > fakturę,
    >
    > Tak, wazna jest data poniesienia wydatku.
    >
    > --
    > Piotr Kuźmiak

    wiec, czy nie mozna odliczyc faktur z 2007, za ktore zaplacilo sie w
    2008 roku??

  • 5. Data: 2008-02-11 11:36:00
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    > wiec, czy nie mozna odliczyc faktur z 2007, za ktore zaplacilo sie w 2008
    > roku??

    Niestety nie można, ale za rok tak :)
    Arek