  • 1. Data: 2008-02-21 07:03:25
    Temat: ulga odsetkowa - na drugie mieszkanie
    Od: "tract" <t...@g...pl>

    Witam.

    Mój problem dotyczy ulgi odsetkowej. Chodzi o to, iż posiadam jedno
    mieszkanie, które obecnie zamieszkuję, na które wziąłem kredyt i skorzytałem
    z ulgi odsetkowej.
    Kupiłem też drugie mieszkanie na które wziąłem kredyt (w grudniu 2006), więc
    również nabyłem prawo do ulgi odsetkowej. Czy mogę na to drugie mieszkanie
    również skorzystać z ulgi odsetkowej?

    Aktualnie stan jest taki, mieszkam w pierwszym mieszkaniu, a w drugim (tym
    nowym) jestem zameldowany. W przyszłości jeszcze nie wiem czy przeniosę się
    do drugiego mieszkania, czy też je sprzedam.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Tract