  • 1. Data: 2005-02-25 12:35:45
    Temat: ulga remontowa
    Od: "sarenka" <a...@o...pl>

    Czy mogę (PIT 37) odliczyć wydatki na remont mieszkania.W marcu 2004
    podpisalismy umowe przedwstepna z deweloperem na zakup mieszkania. Praktycznie
    od kwietnia zaczelismy kupowac materiały (faktury VAT) na wykończenie go. W
    grudniu 2004 podpisalismy protokół zdawczo-odbiorczy, a w lutym 2005 akt
    notarialny. Czy w takiej sytuacji możemy odliczyć poniesione koszty?

  • 2. Data: 2005-02-25 15:30:31
    Temat: Re: ulga remontowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sarenka wrote:
> [...]
    > grudniu 2004 podpisalismy protokół zdawczo-odbiorczy, a w lutym 2005 akt
    > notarialny. Czy w takiej sytuacji możemy odliczyć poniesione koszty?

    Nie ma jakiejść super pewnej wykładni US.
    generalnie przed datą protokołu zdawczo-odbiorczego nie ma mowy o
    remoncie mieszkania, bo ciężko remontuje się budowę. A tu ulgi nie ma.
    I jak US będzie chciał to się przyczepi i nic mu nie zrobicie.