  • 1. Data: 2016-03-28 18:50:19
    Temat: ulgi budowlane?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy zakup i/lub wykończenie mieszkania kwalifikują się do jakiegoś
    odpisu przy PIT2015? może Ktoś mnie uświadomić co i jak sie w tej
    materii ma?

  • 2. Data: 2016-04-05 00:23:17
    Temat: Re: ulgi budowlane?
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Mar 2016, platformowe głupki wrote:

    > czy zakup i/lub wykończenie mieszkania kwalifikują się do jakiegoś
    > odpisu przy PIT2015?

    Ależ oczywiscie.

    > może Ktoś mnie uświadomić co i jak sie w tej materii ma?

    Taki drobny warunek: musiały zostać poniesione w okresie kiedy
    obowiązywały i wcześniej nie (zostać) odliczone (na zasadzie "bo się
    nie dało" np. ze względu na brak dochodu, a nie "bo zapomniałem")

    pzdr, Gotfryd
    "grupowicz dostaje odpowiedź na pytanie które zadał, a nie to
    o którym (być może) myślał"

  • 3. Data: 2016-04-06 16:33:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Człowieku nie katuj mnie ideami wolnej europy...

    napisz mi co i jak?