  • 1. Data: 2009-01-03 20:53:13
    Temat: "ulgowe" skladki ZUS
    Od: "lublin_tg" <l...@p...onet.pl>

    jaka jest wysokość składek ZUS za m-c grudzień dla osób, które założyły
    niedawno działalność a więc korzystających z obniżonych wymiarów składek ZUS

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek

  • 2. Data: 2009-01-03 21:37:00
    Temat: Re: "ulgowe" skladki ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    lublin_tg pisze:
    > jaka jest wysokość składek ZUS za m-c grudzień dla osób, które założyły
    > niedawno działalność a więc korzystających z obniżonych wymiarów składek ZUS

    Społeczne 92,29zł, a zdrowotne takie samo jak dla zwykłych ZUSowiczów.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-03 22:44:07
    Od: "lublin_tg" <l...@p...onet.pl>

    > Społeczne 92,29zł, a zdrowotne takie samo jak dla zwykłych ZUSowiczów.

    czy aby nie 99,53 ??? Szukałem, szukałem i gdzieś to wypatrzyłem, ale teraz
    (wierz mi) nie wiem sam gdzie !!!!

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek

  • 4. Data: 2009-01-03 22:59:19
    Od: "MD" <madek01@bez_tego.wp.pl>

    Użytkownik "lublin_tg" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czy aby nie 99,53 ??? Szukałem, szukałem i gdzieś to wypatrzyłem, ale
    > teraz (wierz mi) nie wiem sam gdzie !!!!

> [...]
    tak bylo za styczen, luty i marzec 2006 :)
    MD

  • 5. Data: 2009-01-04 10:01:14
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > czy aby nie 99,53 ??? Szukałem, szukałem i gdzieś to wypatrzyłem, ale
    > teraz (wierz mi) nie wiem sam gdzie !!!!

    pewnie tu

    http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=35

    macso

  • 6. Data: 2009-01-04 10:33:56
    Od: "lublin_tg" <l...@p...onet.pl>

    > pewnie tu
    >
    > http://www.zus.pl/default.asp?p=1&id=35

    i tutaj nie znalazłem jasno podanej kwoty za ubezp. społeczne dla "nowych"

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek

  • 7. Data: 2009-01-04 10:57:36
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-04, lublin_tg <l...@p...onet.pl> wrote:

    > i tutaj nie znalazłem jasno podanej kwoty za ubezp. społeczne dla "nowych"

    Przecież jest podana. Nie szukaj w tabelce, tylko poniżej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-01-04 11:10:46
    Od: "Pawel" <p...@i...lp>

    skł.społeczna skł.zdrowotna do odliczenia

    12.2008 100,57 215,35 185,44

    pzd.
    Paweł

  • 9. Data: 2009-01-04 12:48:39
    Od: "lublin_tg" <l...@p...onet.pl>

    > Przecież jest podana. Nie szukaj w tabelce, tylko poniżej.

    patrzę, patrzę i nie widzę - a na dodatek >>Pawel<< podaje jeszcze inną
    składkę, a mianowicie 100,57 zł .

    Skąd więc się bierze tyle różnych zdań na ten temat ???

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek

  • 10. Data: 2009-01-04 12:50:22
    Od: "lublin_tg" <l...@p...onet.pl>

    > skł.społeczna skł.zdrowotna do odliczenia
    >
    > 12.2008 100,57 215,35 185,44

    przecież 100,57 zł to składka jaka byłą należna za
    wrzesień-pażdziernik-listopad 2008

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomek