  • 11. Data: 2007-07-05 16:10:47
    Temat: Re: umowa o dzieło, kto płaci podatek, jaki pit
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Gotfryd Smolik news nabazgrolił na ekranie:

    > Tak. A niby jak inaczej? :)

    IMvHO do _swojego_ US ;)

    A na początek następnego roku za rok 2007 składa się PIT-4R - do swojego
    urzędu skarbowego, no i PIT -8B do us wykonawcy i dla samego wykonawcy
    (warto kopię mieć też dla siebie).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 12. Data: 2007-07-05 18:47:57
    Temat: Re: [OT] umowa o dzieło, kto płaci podatek, jaki pit
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    Sam zrobie, a zarobić nikomu nie dam.
    Było powiedzieć, że się uuencode włączyło.

  • 13. Data: 2007-07-05 22:04:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jul 2007, Nikiel ;) wrote:

    > IMvHO do _swojego_ US ;)

    Mea culpa... ale palnąłem :(
    Thx za korektę - zwyczajnie nie popatrzyłem na całe zdanie!

    pzdr, Gotfryd